Besök från ummmmeeeÅÅ.

Tja vart ska man börja då. Nu har mina vänner från Umeå varit här sedan i fredags, Sarah åkte hem i söndags och Tres idag. Det kändes riktigt tomt att komma hem idag efter att dessutom hunnit jobba. Hennes nya flört fick följa henne till bussen för jag tyckte att det var lika bra att komma i tid till jobbet och tjäna lite cash. Nu blir det att jobba hela veckan ut till söndag, kanske söndag också. Ouft. Vi har i alla fall haft en helt sjukt rolig helg tillsammans. Massa mys, prat, diskussioner som man inte kan ha med folk från Norrköping (no offence), fjanterier, kärlek och ja bara härliga stunder. Jag måste ändå erkänna att det är skönt att andas ut lite nu och för de att få sova i sina egna sängar som man brukar säga men jag saknar de ändå. Vi var ute på Otten båda dagarna även om lördagen var sjukare. Vi började lugnt på fredagen och jag hade köpt en smirnoff vodka. Jag brukar typ aldrig dricka vodka förutom när andra bjuder eller drinkar ute så jag var jävligt försiktig med att inte dricka för mycket eftersom jag ändå skulle ta hand om tre personer och inte bara kunde däcka själv någonstans denna gång. Typ på golvet i toaletten.
Det roliga just nu är hur mycket press jag känner på att verka duktig i allas ögon då jag har fått reda på att många av mina vänners föräldrar tydligen gillar att läsa min blogg och jag kanske inte alltid verkar vara så smart eller ansvarsfull. Men det är jag. Jag kanske är galen, men aldrig på någon annans bekostnad. Förutom att det kanske blir pinsamt för de, moahaha. Det roligaste måste nog ändå varit att vi alla var så taggade på fest att vi hade fixat klart oss till kl 18.00 i fredags och började festa redan då typ. Sickness maan. Sen gick vi ut först av alla typ och såg på ett gäng killar som stod på scenen och körde aerobics pass. Jag dog typ, har fan ingen kondition alltså. Sen dansade vi allmänt så mycket som man om möjligt kan göra och djn spelade min favoritlåt två gånger so thanks for that. Vet dock fortfarande inte riktiga namnet på den så jag kan inte ge några rekommendationer. Lördagen fikade vi och gick runt på stan, på kvällen förfestade vi med bunch of other folks och jag blev precis så full som jag ville bli denna helg. Jag flög på suddiga moln och hade skitkul. Har svaga bilder av att artisten på Otten sög för han pratade mer än han sjöng, jag underhöll Reza och Moa i baren med mina fjanterier och såg nog förbannat rolig ut, att vi alla tjejer stod och dansade på scenen med den där tjocka artisten men att vi allmänt hade skitkul tillsammans. Även om hela kvällen är ett svagt minne. Det jag minns bäst måste nog varit kebaben vi köpte på vägen till efterfesten. Mmm vad gott! Sen minns jag också hur varmt det var att ligga typ tusen pers i en dubbelsäng och att vi såg en rolig film där jag fick se en snopp. Mycket underhållande. Jag skulle egentligen hålla mig vaken tills bussarna gick men misslyckades hårt och vi vaknade vid elva för att åka hem, äta och sova lite till. Sedan åkte Sarah hem och vi gick på bio och såg Madagaskar 2. Sjuuuuukt rolig film btw.
I like em biiig, i like em chunky. (för er som sett den)
Måndagen degade vi runt på stan, och på kvällen såg vi på Hostel 1&2an. Sjuka grejer, men grym handling i filmen. De borde ni se, ska ni se en så se båda direkt! Och på tisdagen åkte min kära vän tres :(
Tack för en underbar helg flickor, vi ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: Marko

Börja festa vid sex tiden är fan helt sjukt alltså;)

2008-12-04 @ 10:10:17
Postat av: Moa

Hmm nä jag vet inte det var så från början haha :D Men jag vill ha en rubrik! har du sett att det finns en sida där man kan kolla sånt där? designadinblogg.se puss söte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback