Back to my own life.

För jag har ju faktiskt ett sådant, till skillnad från många andra verkar det som. Jag jobbar och jag sliter. Men det är faktiskt också rätt kul på jobbet. Man börjar random snacka med folk som man sitter med. Dessutom kom jag till en gravid kvinna idag som inte ville ställa upp på en fyra minuters undersökning för att hon inte visste vilken sekund hon skulle spy. Stackars tjej. Fast vi började båda skratta och skratta så det var härligt. Sen sprang hon nog på toan strax efter det. Imorgon blir det att fika med fina Josef och fina Nina vilket visst rimmar. Och på fredag ska det shoppas med Anisa innan jobbet. Nu tror jag dessutom att jag bestämt mig att åka till Linköping min lediga lördag och partajja. Det ska bli roligt att umgås med Markane och Belmcu. De två har jag saknat. Då ska vi bli kanon. Jag får se hur jag överlever. Snart ska jag fortsätta läsa mina sista hundra sidor i Snabba Cash och göra en god rostad macka med cremé fraiche och vitlökssalami. Jamiie.

Jag har länge förundrats över detta ämne men det är alltid lika kul när det händer. När tjejer börjar hacka på varandras utseenden för att de känner att deras hjärna börjar svika de. Det finns inget mer att ta till så det resulterar bara i ytlighet. Och det värsta är att de själva lämnar ut sig som att det är de som vore slampor istället för att killarna ska vara det. Jag är alltid på tjejernas sida för jag är feminst. Det borde alla kvinnor vara, men vissa säger ju emot sig själva alldeles för ofta. Det är just därför det aldrig ändras. Killar kan ligga med hur många de vill och inte vara smutsiga, men det kan inte vi? Ska det verkligen vara så? Det bästa med det hela tycker jag ändå är att ingen vet hur många sexpartners jag har haft i mitt liv. Ryktas får det göras hur mycket det vill, inget som hindrar mig från att leva mitt liv. Det bästa med det hela är att jag är så omtyckt att jag aldrig ens behövt tänka tanken att jag vore något annat än en oskyldig ängel.

Kommentarer
Postat av: Marko

Kanon ska vi bli, som aldrig förr.



Sada cekam da vidim sta ona picka ima da ti pise;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback