Turkey turkey!

Here we come! Jag kan inte sluta.. det enda jag ser framför mig är blått vatten, hav, sol, fest men framförallt känner jag värme! Jag blir varm inombords bara jag tänker tanken. Och tack gud för att du äntligen låter mitt hjärta brinna lite för det jag älskar. Jag älskar havet, och mitt störsa mål i livet är att bosätta mig på en strand. Om det förblir en dröm eller blir en sanning vet jag inte. Man vet aldrig. Hursomhelst så blir det att bo i Alanya från den 15:e till den 22:e augusti och det ska bli helt underbart. Jag och syster och massa främmande folk, fyfan vad gött. Men innan det måste jag klara utbildningen på jobbet, men det ska nog gå bara bra.
Idag köpte jag världens gulligaste linne för 29kr. Det ska tas med till sommarlandet. Men jag köpte även vax. Jag tänkte att jag ska vaxa bikinilinjen och underarmarna, får se hur fan det kommer gå med tanke på att jag aldrig har gjort det förut. En sak vet jag och det är att det förmodligen kommer göra ont. But i am worth it. Dessutom har jag varit flitig och sparat ordentligt med hår så att det funkar också.
Ikväll vill jag gå på utebio men jag får inte tag på någon människa på jordklotet. Fast nu säger Annika att hon ska dit så. Det löser sig, alltid! Åh vad jag älskar livet just nu.
Filmen I'm not there om Dylan går, den vill jag mer än gärna se. Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: belmis

höhö soon we will be there

2008-08-07 @ 15:55:00
Postat av: Beatrice

haha bara du inte gör fel när du vaxar och får gå med shorts hela turkiet resan ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback