Papapaarappa..

Ja vad ska man skriva om nu. Kanske att jag börjar jobba imorgon och det känns ganska intressant att gå på samma utbildning igen. Jag har ju jobbat där förut. Men det ska bli trevligt för min vän Tamara ska med mig.
Förutom det har jag faktiskt inte gjort så mycket i helgen förutom varit hemma, kollat på film, diskat massor och sovit. Just det jag gick på stan i lördags med mamma också. Köpte en handduk till semestern på fredag, riktigt söt med solbrillor på som mönster och allt. Ja, jag är barnslig. Sen köpte jag en sådan där vad det kallas.. typ som en body, fast med lite längre byxor på Monki. Skiiiittsnyggg. Man kan ha den till vardags men också utgång.
Har hursomhelst varit grymt skönt att bara få vila upp sig, en helt alkoholfri helg. Dessutom känns det som att jag inte har fått vara med mamma och pappa så mycket på sista tiden. Nu när jag börjar jobba kommer jag ändå bara komma hem trött och vara otrevlig mot de. Stackare.
Nu sitter jag här och försöker få bort lite förhårdnader på fötterna, mindre fräscht men det måste göras.
Jag kan också informera om att jag inte har vaxat än, jag är nervös. Men massa ska fixas innan resan så..
See ya folks..

Kommentarer
Postat av: beatrice

vad är det du ska jobba med då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback