Lördag is the day today.

Kul där. Igår var jag och Tamara ute och det var en rolig kväll. Jag raggade upp en skitsnygg brat från Stockholm och hon hade en liten söt hiphopare springades efter henne hela kvällen. Som vanligt blev det många dissar från vår sida, men det fanns några ovanligt och exremt äckliga killar ute igår. Så fort de såg kvinnor bara kom de alllldeles för nära inpå. Torkade sitt jävla rinnande svett från hela kroppen på en också. Fan vad jag var nära på att slå till en av de.
Annars var vi på en ganska mysig förfest med bara tjejer, men jag mådde mest illa av mensvärk så jag drack bara en öl på hela kvällen. Det var ett tag sedan jag var ute på Otten så nykter, men jag hade roligare än många fulla gånger.
En liten mysig fika med Nina 7.0:an och Josefin Spolarn hann jag också med. Emma Renhonan saknade vi dock men henne fick jag istället träffa på kvällen. Josef och jag påminde oss själva om våra Danmark och Spanien upplevelser och det vart ett gott garv. Jag vill ha fler sådana upplevelser med dig din floda tölp!

Förresten så är den senaste nyheten att jag väl åker till Turkiet eller någon sista minuten resa snart, efter hemkomsten blir det en eller två tatueringar för jag har äntligen råd och sedan börja jobba på Hermelin. Det längtar jag efter, faktiskt!
Något jag ännu mer längtar efter är min flytt till Berlin till våren, för nu har jag även en kompanjon! Mathilda vill åka dit med mig men jag tror kanske inte att hon vill stanna lika länge som jag men vi får se.



Idag fyller pappa 49, Sretan Rodjendan Babuka!
Volim vas naaajvise. Arijana

Kommentarer
Postat av: Beatrice

hehe tack för kommentarerna ;D

vad är det för tatueringar du ska göra? =)

Postat av: spolarn.

Självklart ska det bli fler garv, och inte bara inom Sveriges gränser. What are spolers for? ;)

2008-08-09 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback