I can stay true to you..

..all i need is one chance.
Hur ska man utan chans veta om man har hittat kärleken?
Eller om man har tappat den redan innan man vet om det ens var riktig kärlek eller inte?
Jag har aldrig tänkt på en person så mycket som jag har gjort på sista tiden. Kan det vara för att jag faktiskt inte kan sätta fingret på den här killen, så som jag har brukat kunna göra på alla mina tidigare? Eller kan det vara att Arijana har blivit känslig på riktigt? Jag vet att mina vänner kommer bli förvånade då, jag har nog aldrig känt något riktigt för någon kille. Well det fanns en, som såklart inte förtjänade min kärlek. Vad förblindad man var då.
Jag vill träffa dig igen, snart. Jag vill veta hur du mår. Det känns som år sedan vi sågs.
Jag vill se vad jag känner, för det börjar bli jobbigt att tänka så mycket.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: benknäckargänget är fett bra tycker iaf jag :) har du aldrig sett den? ;O

Postat av: Beatrice

hehe okej, får ju hoppas att det blir något i närheten av någon av bilderna iaf :p kanske något mellanting hehe. okej men du får se filmen en annan gång då ;)

2008-08-10 @ 02:17:51
URL: http://beatrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback