Don Carlos i stan and i was movin'.

Igår var ju det sjukaste på länge. Jag valde att jobba från 9-16.00 och var död när jag kom hem så jag sov i en timme med reggae laddandes i bakgrunden inför den stora kvällen. Sen plattade mamma mitt hår jättefint och jag var glad. Gick ut med högklackat, kom tillbaka och hämtade mina ballerina så jag kunde byta då och då. När jag kom till Tamara på förfest kom jag även till en annan planet, vi laddade snabbt som fan och jag försvann nog till en annan värld där ett tag och det mesta snurrade bara. Jag var helt ofokuserad på allt och hade tydligen sagt när jag låg vid toaletten att jag skulle försvinna. Creapy shit! När jag var tillbaka på jorden gick vi mot Otten, eller vi åkte. Vi gick in och det var inte så mycket folk. När vi skulle gå ut en sväng innan tolv fick vi tydligen ingen stämpel. Men jag tänkte att det var logiskt att man skulle slippa betala igen för att gå in, okej allt med kö och så. Men tydligen inte. Och riktigt jävliga var de också. Folk fick knappt komma ut och ge oss pengar, men till slut så. Jävla tur det kan jag tala om för den där idioten. Mycket ilska. Har lust att aldrig mer gå dit, orka bråka för 80 kr. Men fan att brick&lace kommer dit redan nästa helg då så den idén kan man ju glömma. Förutom det så var allting bara konstigt den kvällen, människorna var konstiga och jag var konstig som fan i huvudet. Till slut trodde jag att jag var påväg hem men hamnade på efterfest. Det var några juggar som var helt galna, hade stenhög musik mitt i natten på ett gym och rockade loss. Men kul var det. Jag träffade även mitt tröst för kvällen, en kille som äger lite av mina snälla och oskyldiga känslor för killar. Han blev min sociala efterfest på en trappa. Sluta misstolka, vi hade inte sex. Ingen fysisk kontakt heller för den delen. Såja.
Nu borde jag sova.






Love is the answer
at least for most of the questions in my heart, like
Why are we here? And where do we go?
And how come it's so hard?
It's not always easy and
sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing, it's always better when we're together


 


Kommentarer
Postat av: tres

Du är lite pucko ibland.

Dina höga höna.

2008-09-01 @ 18:46:56
Postat av: rebecka

2008-09-03 @ 14:35:39
Postat av: rebecka

Du är galet snygg tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback