denna långa väntan..

..på ett livstecken som aldrig kommer. Jag gilla dig..fan också. Så typiskt att när jag för en gångs skull känner något annat än bara fysisk attraktion till en kille så blir allting konstigt.

Idag var i alla fall andra dagen på min utbildning på jobbet. Jag känner igen det mesta eftersom jag har gått den förut men det är ändå trevligt att bli påmind om vissa saker. Vi ringde också lite idag och jag fick nästan alla som jag ringde att ställa upp på en intervju, det var skönt. Men jag är ju rutinerad.
Imorgon vill jag gå på stan och köpa en mössa, jag vill verkligen ha en fin och söt mössa som man bara kan dra på sig ibland när man inte orkar fixa håret.
Fick även reda på att en tjej i min utbildning precis har börjat jobba som bartender på mitt favorit uteställe och hon råder en bra bartenderutbildning på Kos. Nu fick hon mig att ta tag i en av mina drömmar och i alla fall försöka klura ut hur jag ska ha råd och hinna med den också. Det är mycket lilla Arijana vill göra.

Just det måste ju berätta dagens incident också. Jag stod på busshållplatsen efter jobbet och skulle ta fram min plånbok ur väskan. Den är som en bok liksom med två tjocka sidor så saker kan fastna där emellan. Och såklart måste det bästa av allt fastna i den och när jag fäller upp den så rusar det ut en fin profil kondom ur min jävla plånbok...där stod det två killar och jag framstod ju i alla fall som villig. Men de var nog inte det..

Ser fram emot att vakna i Turkland på fredag och dricka första drinken för resan, Cosmopolitan! Rauur.
Nu ska jag gå klistra bilder och minnas fina dagar.
Kanske även borde börja planera packningen.

This was never the way I planned
Not my intention.
I got so brave
Lost my discretion
It's not what I'm used to
Just want to try you on
I'm curious, for you,
Caught my attention

I woulda like one of these mornings to wake up and find
your face on a pillow lying right next to mine
well everytime i fantasize me see your lips me see your eyes
Your trigger finger do something that lef the rudegirl hypnotized




Kommentarer
Postat av: beatrice

vad bra att det går bra för dig =)

mina klasskompisar har också nyss varit på bartender utbildning på Kos =)

så det är kanske ngt man ska satsa på framöver :p

Postat av: TrES

EEEY!

Du kan ju inte dra till Kos utan mig!

VIlken del av rumpan tänker du med egentligen?

Btw, jag "känner" en bartender (nordisk mästare -02) och han rekomenderade en utbildning här i Sverige, göteborg för att vara exakt.

Men hur som helst, du drar INTEEEEEEEEEEEEEE till Kos utan mig!

SÅDESÅ!!

2008-08-24 @ 17:13:42
Postat av: Moa

Det är ju jag :D Nice blogg du har ari!

2008-09-29 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback