Andra tider.

Nu har jag satt igång med att jobba rejält med mycket, fast jag är fortfarande förkyld som fan och det kan ju inte vara bra för min hals att prata i telefon i timmar. Men jag behöver cash och jag har stora framtidsplaner. Visst är jag seriös som fan nu. Nädå, längtar till helgen då blir det Don Carlos på otten, största på länge här i Norrpan antar jag. Ska bli kul hoppas jag. Förutom det vill jag bara tillbaka till Turkiet hela tiden för jag känner sådan kärlek och saknad. Fast jag är nog egentligen kär i de flesta länder som är varma och någorlunda fina. Fredag är jag ledig i alla fall, ska bli att slappa. Jobba lördag morgon och sedan börja supa skallen av mig. höhö.
Jag misstänker också att jag har fått något jäkla virus på datorn så det är mindre kul, speciellt när jag sitter på jobbet och frågar andra om de har varit med om det.
Åh vad skönt det är att vara hemma och få läsa klart min bok. Nu ska jag gå.
Oj glömde nästan säga det viktigaste. Jag har bokat tid för min tatuering nu. Pappa tjatar om aids och mamma om att jag som tant kommer ångra mig, men tror ni jag tänker såå långt? Tveksamt! Om exakt sju dagar har jag en skorpion på min ankel, insidan. Naaajs.
Jag älskar dig Therese Goossen!
I don't wanna work today
Maybe I just wanna stay
Just take it easy cause there's no stress.
I know it's not an awful crime,
Something special in my mind,
Nothing's gonna cause me distress.
I text my baby on her phone,
Try to get her sexy body on
That's the way I wanna spend my day.
Got to find an alibi
Cause I don't wanna waste my time
I don't wanna feel distress.

It's not that I'm lazy
I think i'm just crazy


Kommentarer
Postat av: Beatrice

2008-08-26 @ 23:25:53
Postat av: Beatrice

hehe okej, inte bra med virus ju!

jag ska försöka ta bort mina har också fått två st :p

jag har varit i turiket en gång när jag va mindre, men kommer inte ihåg så mkt av det. haha jag vet min syster är också galen i snygga turkar :p

Postat av: Tres

Jag älskar dig också!

2008-12-13 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback