Underbara soool

Sovmorgon till 11.35. Så skööönt. Men ändå sitter jag här och klockan är 19.56 och jag är sömnig. Jag ska strax ta en några minuters siesta till lite klockren musik. Men först ska jag berätta om min dag.
Hade bara filosfi lektion då vi fick sitta ute och skriva vårt etik&moral arbete. Precis när vi började koncentrera oss slutade lektionen, som vanligt alltså. På engelskan drev vi oss igenom lektionen som alltid, medan läraren var förvånad över att ingen av oss hade fått mvg på hörförståelse för hon tycker att vi borde ha fått det. Ehm.
När vi satt ute på lunchen nämndes det något om tältning på studentveckan. Får se om det blir av.
När vi hade slutat vid två gick jag och Josef till vasaparken och hängde med några sköna grabbs som vi inte träffat på ett tag. Kanske ska hang loose med de på lördag också. We will see eventually.
Jag är trött, därför vet jag knappt vad jag pratar om. Dock minns jag att vi halv fem hade ett möte om när spanjorerna kommer hit. Om cirka två veckor blir det, spännande! Blir kanske inte lika mycket fest som de har förväntat sig men det är inte så lätt när ingen av de har fyllt arton. Men min spanjorska är så jävla skön, ska bli gött att träffa henne. Vi är sjukt lika jag och hon. När jag bodde hos de hörde jag hur hon på morgonen exakt samtidigt som jag stänger av sitt larm tre gånger innan hon äntligen går upp... vi älskar reggaeton..sötsaker..stora örhängen. Vi skratta både åt det mesta här i livet. Jag önskar verkligen att jag kunde uttrycka mig rätt när jag är med henne, för det blir så jäkla fel ibland. Hon är dålig på engelska och jag dålig på spanska..what to do liksom. Men jag ska bli kung och drottning på deras språk, så det så.
Nu ska jag ta min siesta, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback