Mr. & Mrs. Gymnasium.

Igår kväll var det final på otten för Mr. & Mrs. Gymnasium. Jag ville bara att alla skulle vinna. Men så funkar det ju inte riktigt. Utan det var de här två snyggingarna som vann!
image196

Innan utgång så var det förfest hos Martin med alla deltagare och några "coacher", bl.a. me and myself. Jag kan säga att det var en av de bästa förfesterna jag varit på. Alla var så peppade, hade roligt tillsammans, och fan vilka sköna människor! Det var tur att jag fick vara med de på en liten kant i alla fall. Ni borde ha reunion people!
Vi dansade ju till och med syrians dans som David startade upp. Round the table, round round the table.

image197
image198
image199
image202image203
image200

Haha! Fyfan vad jag garvade åt Gunay och David här. Höll på att kvävas av skratt. Så jävla sköna grabbar alltså.

Och så kommer det en gladiator på deras ass-shaking, inte nog med det liksom.. ncnc! Hotties.

Jag måste säga att det var en mycket lyckad kväll faktiskt.

image201

Jag älskar att ladda upp bilder som ni märker.
åh shit, imorse när jag vaknade kände jag ba hur det fortfarande snurrar. illa, i am still drunk.
nu ska jag gå äta, sen måste jag ta tag i plugget bakifrån. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback