Life is life...shalallala

goodnight everybody.
måste bara ge mig själv fett med creds för att jag har blivit en så aktiv bloggare.
det är helt otroligt hur fort en timme framför tv:n i den skönaste soffan som finns med chips som smakar paprika och tittandes på sex and the city kan gå. jag älskar bara de där tjejerna. och för den delen så är samantha nästan lika bra på att fälla roliga-intressanta-oväntade-snuskiga-kommentarer som jag är. i am the queen.
nackdelen med denna dag är att jag har gjort massa ovettigt istället för att plugga. fast att josef fick prova studentklänningar var vettigt, hon behöver ju råd. hon är kvinna. käka en mc flurry och en cheeseburgare på donkan är väl heller inte så ovettigt? gott är det i alla fall. fast det som hade varit vettigast hade varit att plugga naturkunskap. men det har jag inte gjort. stannar väl hemma imorgon och plugga till provet halv fem. kul!
just nu sitter jag här fast jag egentligen bara vill dansa. det är inte riktigt samma grej att köra sina moves här på stolen framför datorn som på ottens dansgolv. synd där.
jag funderar på om jag ska klippa mig själv eller om jag faktiskt ska betala för klippning. jag vill att det ska bli bra. and i want it black, but that moma can fixish. goodie där.
vad jag babblar, dags att sova kanske. kan inte. läsa något vettigt? perhaps!
godnatt.

I'm a hit defrost on ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback