i said i am feeling it.

Idag såg jag ett program där en kvinna dog vid födseln. Det känns som att det är något jag brukar se på film och tänka "äsch det händer väl inte så ofta". Självklart så avslutas progammet med att de säger just att det är väldigt många kvinnor som dör i Sverige vid födseln. Varför riskera sitt eget liv när man kan adoptera ett barn som kanske skulle ha dött om man inte hade gjort det? Visst, drömmen om att få barn har väl alltid funnits där någonstans inom mig och troligtvis kommer det också sluta med att jag sitter där med uppblåst mage någon vacker dag om minst tio år. But still, shit man. Dessutom är det rätt mäktigt om man ny lyckas överleva och få barn. Wish me luck whatever i decide to do.
Juste, dessutom så hade jag mensvärk hela natten igenom och kunde inte sova. Det blir bara värre med värken för varje gång. Skulle jag ta bort min livmoder nu så slipper jag mens och föda barn. hm, något att tänka på kanske.
Sedan sov jag bort resten av dagen, för jag hade ju inte sovit på nattetid. Och nu är jag extremt pigg. Jag laddar inför en härlig helg med sol och fest.

Siempre en mi corazon..wonderful Spain.
Mars -08
image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback