gafflar kan döda..

Idag höll jag praktiskt taget på att döda någon av mina grannar, eller jag kunde åtminstone ha gjort det. Jag hade kommit hem från självförsvaren och lagat corby's och två varma mackor till mig som jag satt och åt på balkongen i solen. Helt plötsligt märker jag hur gaffeln glider ifrån mig och preeecciiis ner i det där jävla hålet och jag tror att den ska ramla på balkongen under mig men de hade som tur var en sådan där solgrej utåt från balkongen, så den åkte bara över och ut i världen. Dock var ju det ännu högre så hade det stått någon där nere vet man inte vad jag hade fått betala för skadestånd...
Jag ska aldrig mer sitta och äta med bestick på balkongen, eller ha annat farligt där. Och ni.. titta uppåt så det inte ramlar en gaffel i huvudet på er!

Jag såg just filmen Picture Perfekt. En tjej som jobbade på ett kontor ville verkligen ha en kille på jobbet, medan han knappt la märke till henne. Sen plötsligt en dag så är hon förlovad (tror han i alla fall) och då är hon stygg nog för att sättas på. Och nej jag ska inte som ni förväntar er nu säga att killar är svin, för i så fall skulle jag också framstå som ett sådant. Vissa människor funkar bara på ett speciellt sätt, både könen. Jag känner större utmaning och spänning att till exempel vara med någon som är upptagen. Knas? I know. Psykologi allt det där alltså.
Samma det där med att leka svårfångad, det blir så mycket roligare och intressantare då.

By the way.. this is me as a schwartzkopf.

image212image213image214

I can't believe the news today
i can't close my eyes and make it go away
how long...
how long must we sing this song?

tonight we can be as one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback