Freefall.

Idag hade vi prov i naturkunskap och det hann jag inte riktigt med. Vi hade även en bokdiskussion på engelskan, inte heller hann jag läsa den tråkiga boken. Dock har jag jobbat lite med min rapport i alla fall, som skulle varit inne idag. Men det får bli imorgon, förhoppningsvis. Jo fan, jag måste ta tag i det. Har öven projektarbets utsällning på måndag. Plugg i helgen då. Men, studentmössorna är här! hihi

Jag saknar kryssningen redan. Bästa RENLIGAN. Vi fyra har ju så otroliga minnen tillsammans. Speciellt jag och Josef Stalin. Det känns som att vi har känt varandra hela livet och nu har man träffats varje dag i två år. Och snart tar skolan slut. Vi får hålla tummarna för att vi lyckas hålla kontakten tjejer.
Kryssningen bjöd på:
- ännu ett minne för livet
- sex on the beach och malibuuu
- en sönder-rökt-arijana
- skakiga sängar med folk i hyttar
- m&m's uppkörda i näsan
- sjösjuka och massor med bakfullt gungigung
- "Arijana sluta rök du får så gula naglar!" (Jag hade gult nagellack)
- bli fångad av en vakt när jag dansar på en stol, som alltid..
- jump, jump, jump med sam!
- shots that took our breath away
- supa josef stalin full och faktiskt lyckas!

- ramla omkull ännu ett par gånger i livet
- hjärnskakning i mörkret
- men generellt sett var det underbart.

image193
image194image195

La noche esta buena para experimentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback