..

Nu är rapporten inskickad. Då är det bara tusen andra saker kvar.
Men jag ska i alla fall ha en tårta som ser ut som en studentmössa med mitt ärade namn på! Annars jävlar..
54 dagar kvar, enligt vissa i alla fall!

Sämsta mobilen är min gamla mobil, piper så fort jag ringer någon och stängs av. Bästa smsen istället!
Jag vet inte vad jag ska skriva, har bara pluggat hela dagen. Jag hade hoppats på att hinna klart till åtta i alla fall, för då hade jag följt med annika ut ikväll. Men så blev det inte. Just det, spanska provet är också gjort! Weho. Det känns så bra när man gör vettiga saker i sitt liv.

Imorgon tänkte jag kanske gå söka lite jobb. Jag måste söka till högskolorna också. Kuk.
Blir en lugn helg i alla fall, som det ser ut nu. Brukar i och för sig ofta se ut så sen blir det annorlunda men inte nu i helgen. Vit helg för mina lungors skull!

Nu ska jag kika lite på alla högskole kataloger. För jag kommer inte somna förrän två.. natti.
Så fick jag fias bilder idag från Spanien!
"It was argaaaannna tjatttiiing!"

image207


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback