Dunderbra söndagar.

Idag vaknade jag av att mamma slog upp dörren klockan 15.00. Gosh så härligt. Sen hade hon dessutom gjort burek (bosnisk skitgoood mat). Så jag drog mig upp om en halvtimme och käkade framför tv:n. Såg någon ny serie också, som jag inte minns namnet på.. nåt med money i alla fall.
Dagens lärdom: Hur mycket pengar man än har kan man inte lyckas med det man så gärna vill lyckas med.

Igår köpte jag äntligen mitt efterlängtade tyg till min balklänning, skitcool färg. En tjej som jobbade där i Söderköping fick mig att ändra mina ideér totalt och nu får jag bara hoppas på att mamma kan lyckas sy det som jag vill ha. Men det blir nog bra. Sedan gick jag, mami och papi och köpte pizza och drog hem och bara frossade i oss. Förresten så var det exakt två år sen vi fick uppehållstillstånd igår. Jippie. Värt att fira!
På kvällen gick jag till min älskade Josef och hennes älskade Wille och såg på One missed call. Någon ny version av den. Den var alldeles för förutsägbar. Men det var trevligt ändå.
 By the way, så har jag lyckats klara min vita helg. Så min lever kommer att överleva. Mina lungor mår väl också bättre då man röker något extremt på fester.

image208

Helgens partylåt: Break the ice - Britney Spears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback