Djurisk skoldag.

Idag var vi på kolmården. Det var häftigt!
Vi tittade på tigrar, elefanter, delfiner, kameler, jakar, påfåglar, vargar, papegojjor, apor/schimpanser.. alla möjliga djur!
Men min favorit var lilla Enzo, världens sötaste schimpans. Jag ville ta med honom hem, men fick inte.
Så hhhhiiiiiimmmmmmmmmmmmmlllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaa sööööööööttt!
Så nu när jag har fått lite inspiration dessutom så är frågan, ska jag tatuera delfiner eller tigrar?
Fick höra att tigrar är coolare idag av Cello, delfiner kändes fjantigt tyckte han. Vi får se vad det blir när pengarna rullar in!

När jag kom hem skitsent bara frossade jag i mig mat. Det är härligt att bli så hungrig ibland, då smakar i alla falla maten himmelskt bra.
Sedan sprang jag till hageby centrum för att införskaffa mig
1.höga strumpor
2.sovglasögon till syster
3.skitcoola solbrillor
4.svart hårfärg
Japp, i am going blackheaded! Någon gång snart, så det håller till balen. hihi. Förresten så har jag nog glömt berätta att Samsam blir min kavaljer till balen. Ska bli så roligt. Bästa samsam!

Nu ska jag gå hälla upp en påse chips i skålen och fixa lite dipp. Och sedan fetta mig som ett as med mami och papi framför tv:n. Mys!

I know that you've been waiting for it
I'm waiting too
In my imagination I'd be all up on you
I know you got that fever for me
Hundred and two
And boy I know I feel the same
My temperature's through the roof


Touch my body

Kommentarer
Postat av: kamala

"Men min favorit var lilla Enzo, världens sötaste schimpans." Arijana då, han är ju gorilla :P

2008-04-18 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback