Destination unknown. Svea?

I lördags var det fint väder igen så jag och syster gick en sväng på stan och köpte en glass på donkan för att sätta oss i solen och äta upp den. Gu´ va gott det va. Efteråt gick vi hem för att sova för att vi fortfarande var småtrötta efter gårdagen. Jag hann se ett eller två avsnitt av sex and the city också, medan duktig-ass-syster pluggade.
Utan någon säker vetskap om hur kvällen skulle sluta drog vi med oss lite bärs och cider och cyklade till kulturkammaren, vilket visade sig vara fel ställe för Elmer skulle spela på kulturhuset. Så jag ringde Kam som är expert på Norrköping men hjälpte sig av eniro.se och hittade vart kulturhuset var. Så fick vi cykla till andra sidan stan. Syster var inte glad, men det var bara början av kvällen. Tur att jag kom ihåg vad det stod för info på facebook. Kändes bra där. När vi kom fram hade vi missat de två första banden men som tur var inte dem vi hade kommit för att se. Så snart efter att vi var framme rockades det loss. Elmer spelar lite pop rock musik kan man väl säga. Härligt att vara bland lite rock människor ibland också, mina kompisar är ju inte så mycket för det där. Eller så har de allmänt blivit tråkiga. Hursomhelst så var det förfest efter spelningen och det hela ledde till att jag bars ut från rummet till att jag blev påtagen mina skor, så jag slapp göra allt det själv och övertalades dessutom till utgång. Hade väl inte direkt planerat det men herregud vad jag hade ångrat mig om jag inte hade följt med och samtidigt vetat om hur förbannat kul jag hade haft. Vi gick till Svea Skeppet, vilket var min första gång där. Jag har däremot aldrig sett ett mysigare ställe i hela Norrköping. Så jävla klockrent! Nya lite äldre människor, heta killar med tatueringar, varierad rolig musik och helt okej priser. Men den trä-iga stilen på stället är det bästa. Jag kan säga att jag absolut ska tillbaka dit. Vi sjöng och vi dansade och vi fjantade oss kvällen igenom. Beställde en massa kvällens öl gjorde jag också. Längesen jag hade sådär roligt. Just det, kameran var med också.
Så här kommer några av mina konstverk.. med massa snyggingar på.

image224
image225image226image227image229image228
image235
image230image231
image233
image232
image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback