Bosnisk studentfest.

Först måste jag säga hur gott det är med öl, speciellt om man kan sätta sig i en park i värme och bara njuta av den i gräset. Jamie!
Jag hade min snygga kjol på mig och vi gick på bosnisk studentfest jag och syster min. Det var helt okej faktiskt. Fast som vanligt är narod pokvaren som man säger på bosniska. =folket är förstört.
Jag gillar inte att gå på sådana fester längre. Visst var det härligt att svänga runt i barfota fötter och dra sönder strumpbyxorna och vakna med svarta fötter. Men det är inte värt det. Man går dit för att försöka få lite nya kontakter bland människor som har samma bakgrund, samma kultur men de bara stänger in sig i sig själva och tror att de är så mycket högre än alla andra. Det är som en enda stor tävling. Tror ni tjejer verkligen att jag bryr mig om vad ni har på er? Vilken kille ni får dansa med? Nej, det enda jag vill ha från er är ett vänligt leende, ett sådant som jag inte kan slita från mina egna läppar. Men jag får ingen vidare chans att få säga något eller visa utöver det.
Ragg är inte så svåra att få, men när har man någonsin haft problem med det? Aldrig. Det är inte sådant som spelar en roll för mig, killar finns överallt. Jag är ute efter vänskap med någon som förstår mig på samma sätt och tänker som jag. Det verkar vara otroligt svårt att ens få leta efter sådan.
Förresten så missade jag också en jättefin glasdörr på väg in till toaletten så jag dunsade såklart rakt in i den. Folk kollade på mig och försökte klura ut om jag skämtade eller inte men jag kunde inte ens sluta garva alltså. Sjukaste roligaste.
Avslutade såklart med käk på donkan.

image223

Kommentarer
Postat av: Maria

http://blooondiiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback