Bad hair day.

Mamma hade lovat att antingen lämna busskort eller cykel till mig igår kväll.
Arijana har första lektionen i stan. Hon går ner och cykeln är borta. Hon går upp och busskortet står ej på bordet. Hon börjar gå ner på gatan och får syn på bussen. Hon tänker att om bussen åker framför näsan på henne kommer hon säga "knulla dig!". Men istället springer hon som en galen gris och hinner faktiskt. Den andra rädslan är att mobilen dör, för hon har tagit sönder sin mobilladdare och det är ett batteri kvar, den piper som en galning. Men hon klarar sig! Då säger läraren trots att hon bara kom 10 min. försent: "Jaha nu passar det att komma."
Ingen bra morgon.
Men hej! Vi lyckades nästan ställa upp allt vi har till vår slutprodukt, utställningen alltså. Om svensk och bosnisk kultur. Svebosk. We are king. Bara för det kommer en bild på oss här innan vi visste hur våra gemensamma framtida underbara 2 år skulle se ut. Oh lord!
image204 
Mexico would be 10 times Spain José, we have to go for it.
Tänk om.. jag skulle bli au pair. Oj. Vad kul det skulle vara. Fick reklam om det på posten idag. Men det står att man får payja 2000 och lite till kr i depposition. Som man alltså inte får tillbaka om man skulle avbryta sitt au pair år. Dessutom får man då betala hemresan själv. Fuck no. Men det skulle vara kul, om jag inte har något annat val.
Nu sitter jag och skriver ner lite värdefulla och fina sms för de kommer gå bort nu när jag ska försöka använda min gammla mobil igen, som för den delen också suger. Batteriet är väldigt krassligt. Men bättre att den håller lite än att gå runt med en död telefon. Right?

Turn me on med Kevin Little made my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback