another school day.

Jag och Josef Stalin kommer först in på engelska lektionen. Vi skulle ha läst boken.. men vi hade inte det.. än!
Gun: "Jaha nu när ni ändå är här och vi väntar kan ni ju börja med er bokpresentation."
Fegis Josef kollar på mig och jag får såklart bortförklara oss. Fast som vanligt var vi inte de enda.
Alla andra fick hämta sina böcker och fick dessutom försenad ankomst. Sen körde vi lite fotboll med snusdosan och en lärare öppnade dörren och tittade så snett på oss som man om möjligt bara kan göra! haha.

29 dagar tills spanjorerna kommer.
54 dagar till studenten.
2 dagar kvar till helg.

Idag har jag pluggat poco spanska. Ska ha mitt mvg, för fään. Men det är ändå rätt illa sett att inte ens spanska längre kan hålla mig vaken. Jag gick i och för sig upp extra tidigt men ändå. Jag somnade med böckerna i handen. Hoppet är ute för mig.

Some feelings you just have to fight back, at least til the right time comes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback