55 dagar!

55 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN.. stod det stoort i vår skola idag. Can not wait.

puuuta!! extraño españa tanto que quiero llorar!
Jag vill åka nu, jag vill jag vill! Åh, varför är livets system så stört. Spanien espera para mi!
image206

Jag blev sönder beated idag. Vi hade prov på självförsvars kursen. Det var inte lätt, men jag lyckades med ett bra knep då jag kunde fälla läraren. Jag vill ha ett mvg.
Jag har spanska prov på torsdag, det ska spikas! Dags att sätta lite krav på mig själv.

Såg sjukaste filmen nyss. Half life. Komplicerat att förklara den men se den om ni vill. Fast lite dåligt att jag missade matchen där. menmen.
Dessutom så får jag leva med min gamla mobil igen, fast den är bra. Nu kan jag i alla fall ta ut min ilska på den när jag känner för det. Den har nog varit med om ett krig i sitt förra liv i mina händer.
Jag skulle skriva något kul också men jag kommer inte ihåg vad. Damn it.

Relax and say hi chicken!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback