Klantarsle Arijana.

Idag var jag på tjejmiddag hos Tessan, som btw fyller 18 idag så grattis.. igen!
Nämen det var sååå trevligt, en riktig tjejdag. Taccopaj, tårta och massa gott. Kladdkaka bl.a. som jag inte har ätit på år. Så jag var glad.
Hursomhelst ska jag cykla hem från stan sedan då. Och gissa vad som händer, jo mitt jävla snöra från stöveln fastnar i fucking cykel-jäveln haha. Jag kan typ inte ta mig någonstans. Så jag står där mitt vid en rondell och ser ut som en idiot. Ingen stannar för att hjälpa mig heller. Och hur mycket jag än rycker i det där snöret så sitter det fast. Så jag tar tag i saken och ringer en kille som bor i närheten. Han får springa ner med en kniv och skära loss mig. Haha, fyfaaaan vad hemskt.

Lyckad dag som slutade..roligt.
Juste, jag köpte även nya skor idag och up too knee sockar. Mycket fina saker, som jag behöver.

image113

She's a devil in a dress
Dressed to impress
The best of the best hustlas
Ain't no telling how many she
corrupts
Run up, try your luck
She might steal ya heart from ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback