I want it now.

Idag känner jag bara att jag tänkt så mycket på vad Jag vill. För jag börjar mer och mer inse att alla går sin egen väg i livet ändå. Speciellt nu när min kära syster har lämnat mig ensam med mamma och pappa.
Jag har i alla fall kommit fram till att jag ska göra min praktik i Tyskland, Mannheim. Jag längtar. Jag vill bort, jag vill byta miljö. Jag är less på skolan redan. Jag vill ta studenten. I want it now.

Sen har jag fått min väntade mens idag. Mensvärk igen, wihoo. Fyfuck.
Sen har jag ont i typ hela kroppen, jag tror att jag sov snett i natt. Eller sov, låg. För jag sov inget. Men jag sov på psykologin idag. Sen kom bajs sam och väckte mig.

Sen såg vi en till bra film idag. Vi läste boken först. "Wir Kinder am Bahnhof Zoo". Så bra.
Resten av dagen har jag tagit igen från natten genom att sova.
Sen såg jag tv. Och nu ska magen få vila, så godnatt.

image110

Winning of women - Rihanna ft. Nicole Scherzinger

Give it to you - Sean Paul ft. Eve

Brick & Lace - Love is wicked

Crazy - Lumidee ft. Pitbull

Whatever you like - Nicole Scherzinger ft. T.I.




Kommentarer
Postat av: bella

jag har inte lämnat dig budalo..

2007-09-27 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback