Fest och bad är det jag lever för.

Vet ni hur skönt det är att bara lägga sig ner i ett badkar fullt med stekhett vatten och skum, med ljus på sidan? Om inte, prova för fasiken! Det är det skönaste som finns. Att komma upp därifrån, känns som att vakna på nytt från de döda, or something. Men det roligaste av allt för idag var, när jag liksom hade förberett allt fint för badet.. la mig i badkaret och öppnade min vackra bok.. då ramlar det en jävla insekt mitt på mig i vattnet.. och jag såg ingenting av skummet heller.. fyfan vad jag skrek. Mamma fick springa in och hjälpa mig leta. Fyfaaaaaaaan.
Sen det där med att festa, det där som jag igår sa att det inte var så smart. Det är så jävla kul, fast när jag säger festa, då menar jag dansa, gå ut osv. Inte dricka. För jag behöver inte dricka för att ha kul, bara roligare. Som sagt varde.
Idag var vi på besök i Löfstad slott, det var nice. Jag drömde mig ba bort hela tiden, om hur det skulle vara att typ bo där. Så sjukt lyxigt. En kul grej, förr i tiden var det ofta att bada varje fredag. Fräscha grejer. Iofs har det väl gått en vecka för mig också utan dusch, på den tiden då jag var som latast. Verkligen, fyfuck.
Måste ba lägga upp en grymt skön bild på mig från idag, som alla teasar mig för. Biatches.
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback