Streeeessss fredag.

I fredags slutade jag skolan 13.10. Jag skulle hinna till min arbetsintervju 14.00. Fan vad jag hann i sista sekunden. Helt dränkt i svett, verkligen. Men men jag fick jobbet! Happy happy som fan. Nästan för happy. För när jag skulle cykla till en kompis så pratade jag med mamma på telen:
"Mamma, fan vad allt går bra för mig nu.. jag har jobb, jag har klarat matten och allt är toppen!"
Gissa vad som händer två sekunder senare... jo, jag glömmer att jag bara har handbroms på den där cykeln och när jag ska fatta tag i den innan jag kör in i en vägg far styret åt satan. Krassschhhhh. Uppskrapade händer och mobil + lite blåmärken. Det var iaf ett tecken, jag tilläts inte ha ett perfekt liv längre än kanske en kvart. En sak kan jag säga, aldrig mer mobil i kombination med cykel.

Senare var det dags för Emilia att bli vuxen. Vi var på förfest hos henne och käkade lite tortillas.
Det var kul att träffa det gänget igen. Alla är så sköna så.
Kvällens roliga:
Jag sprang och pissade i buskarna innan vi skulle på bussen. Helt plötslig tänds en väglampa precis ovanför mig och pekar ut mig kind off. Inte nog med det. När jag sätter mig på bussen och ska byta skor, upptäcker jag en jävla insekt på min fot. Den mest hatade och äckliga också! Ijjjjjuuuu.

Sen när vi ska på bussen så är mitt värde på mitt värdekort tydligen för litet. Jag försöker förklara mig men det går inte så bra. Sen kommer Tamara och säger att: "Hon är full, hon vet inte ens själv!" 
Chauffören: "Jaha är hon full? Okej okej men gåååå inn ddååå."  Vem var full egentligen? Jag eller han?

image114

image115

Och idag vaknar jag med ingen röst kvar och ont på varenda centimeter av min kropp.
Kan det vara för att jag verkligen gav allt igår? Jag hade damn fun iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback