Starting to get used to pain..

Nu har jag ont i magen igen. Fan fan fan vad ont jag har haft. Nu är det mesta över typ men.. fortfarande lite kvar.
Ska snart lägga mig tänkte jag, krama sönder täcket och förhoppningsvis få någon sömn som jag nu inte fått på två tre nätter. Jag är sjuk, förkyld fortfarande. Jag har i och för sig fått tillbaka rösten nu men det är förjävligt ändå. Rethosta 24/7.
Jag kan verkligen inte härda smärta heller, inte i magen. Det gör så ont ibland att jag gråter. Som ikväll..

Jag har iaf sett filmen "13snart 30" ikväll. Den var grymt bra, lite småskojjig och fjortis. Fick mig att känna mig som en liten flicka igen. Riktig tjejfilm.
Känner att det var min tjejiga sida för idag.
Ölen till middagen fick jag dela med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback