prov på prov på prov.

Nu har jag gjort spanska provet och filosofin. Det gick bra, faktiskt.
Idag är jag sjuk, väldigt sjuk. Och eftersom jag ska göra om mina glasögon och inte kan ha de på typ en månad så får jag ont i huvudet som fan också. Jag som ska läsa så mycket. Alltså seriöst, tänker ni bränna ut oss vid artonårsåldern? Det är sjukt hur mycket plugga man kan slänga på gymnasieelevers axlar.
Fem prov per vecka, det borde vara olagligt.
Imorgon är det dags för matte provet, skitnervös. Klarar jag det inte nu, klarar jag det fan aldrig.
Hursomhelst är det skönt att skolka eller vara sjuk. Samma sak.
Jag vill ha helg, nu. Det ska bli så skönt.

nordafrika libanon irak dubai palestain
dom har allt de där så
sweet mörkt hår bruna ögon japp hon e så vacker när hon
när hon rör sig till melodin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback