Friday in Linköping.

Vi åkte till Linköping med Jackan.
Kom fram till min syster, och träffade henne inklusive de två norrlänningarna Elin och Danijela.
Presenterade oss till alla.
Började hälla upp dricka.
Sjöng någon skum sifferlåt och fransyskorna någonting.
Lekte massa leker, bl.a. viskleken, älg någonting och någon kortlek.
Medan vi sitter och blir mer påverkade strömmar folk in.
Babbel babbel, bla bla bla.
Min cider tar slut, mitt vin tar slut så jag får rödvin av Jackan.
Shermin vill gå ut.
Snackar med en tjej från Frankrike.
Spiller rödvin.
Folk bestämmer sig för att dra ut.
Jag och Shermin får gå hem och hämta studentleg för att komma in.
Rusar in på HG med min pinsamt halvsvarta mun, pga rödvinet.
Träffar en skitcool tjej på toan som tycker att jag ska bli modell.
Springer upp på dansgolvet och upp på scenen.
Dansar, sjunger, dansar, dricker.
Kommer hem till en liten efterfest.
Alla slaggar där de hittar plats.
Fan vilken nice kväll.


image118
image119

image120

"Vill ha dig i mörkret hos miiiigg!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback