Beershower.

Det här var ju tvunget att hända någon dag också.
Josef Stalin fick jobb idag! Och jag fixade praktikplats på The Three Queens! (en pub)
Josef skulle fira och bjussa mig på en bärs. Så vi går till Cuebar och tar oss en öl. Den gick hur bra som helst, satt jävligt fint. Sen kommer Gabriel och ska gratta och bjuder oss på en till öl. När jag hade druckit halva denna lyckas jag på något jävla sätt svänga med min hand och tvätta hela Josefas byxor med öl.
Då skriker en kille: "Alkolmissbrukning!"
Och trots att jag spillde ut hela skiten kommer Gabriel med en helt ny öl. Vad lyx detta är.
Haha, räkna med att du kommer stinka framöver Stalin! (så länge det inte är vitlök så..you know what i mean).

image116

I might be a dreamer, but I am not the only one...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback