Arre is oooffffff to Germania!

Nu har jag längtat jävligt länge på att slippa skitna Norrköping. Gillar fan bara enstaka saker med den här staden. Visst är den kul men fan vad jag inte gillar den på nåt sätt. Har nåt emot den.. anyway.. jag ska till Tyskland!
Nu har jag köpt biljetter så det är på riktigt. Arijana sticker och är borta i ungefär en månad.. fyfan var härligt.
Det är förstås beroende på om min moster och de ska åka hem med mig. I så fall blir det även att åka förbi Danmark nån dag, sen Malmö, sen tillbaka hit. Niiicceee.
Byta miljö, byta folk.. och vad kan då bli bättre än att vara i staden där man är uppvuxen OCH höra tyska runtomkring sig!? Min dröm. Det mitt folk lockar mig.
Mysigt med mina gulliga småkusiner också. Det ska bli skojjigt att leka barbie med de. Erhm.
Jag ska besöka verkligen alla ställen.. kanske går på nån av mina gamla skolor också och kikar på om nån av mina lärare jobbar kvar. Skulle vara så jävla läckert.
Ah vad jag ska drömma nu. Jag ska ba jobba jobba och tjäna ihop mer pengar.
image127              Mein liebes Mannheim.image128

come pick me up..



 


Kommentarer
Postat av: emilia

näär åker du ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback