2 bra dagar i rad.

Igår kom det fram en gammal gubbe till mig. Han sa såhär: "Nämen här kommer det en till vacker flicka!"
Så kom han närmare och började prata om vilken fin årstid hösten är. Och han har ju så rätt. Vi pratade nån minut och så sa han, du får ha det så bra nu! Efter fem sekunder hör jag hur han hälsar på nästa person..
Riktigt skön gammal gubbe! Det är så det ska vara.

Och idag var jag så nöjd för att vi fick läxförhör i filosofi och jag faktiskt hade läst läxan. Jag hade nån konstigt känsla av att vi skulle ha det, lite kul.
Sen är jag bara allmänt tankspridd och glad. Både igår och idag. Det är skönt.

Mitt folk, imorgon när ni ser mig.. vilket de flesta av er inte kommer.. men nästa gång ni ser mig... då är jag 18.

"Dream like you will live forever, live like you will die tomorrow.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback