True friends.

Man kan skatta sig sjukt lycklig om man åtminstone 100 % vet att man har en riktig vän i livet.
Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna ha det, förutom min familj såklart.

Ibland kan jag se på mig själv och märka hur lätt jag kan haka upp mig på småsaker. Men det gör vi nog alla då och då. Däremot finns det så mycket mer till livet än att haka upp sig. För livet går vidare.

Som de precis sa i Grey's Anatomy när de tyckte att livet var ett tåg som bara går fortare och fortare.
Och att man önskar att man bara kunde kliva av en liten stund och stå på perrongen..

I wish i could.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I wish you would

2007-12-01 @ 19:48:54
Postat av: fru spol

always and ever.

2008-01-25 @ 03:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback