Somoi.

Jag är en snäll person. Jag vill verkligen ingen illa, och jag är alltid den som ska vara trevlig mot alla och ställa mig på allas sida. Ganska neutralt men det är väl bra.
Åh jag vet inte vad jag snackar om. Jag är lite småsur nu för att folk är så otrevliga i telefon. Ja, jag är tillbaka på telefonfösäljningen nu. Men vafan jag behöver pengar.

Det ska bli så skönt med sommarlov, men till det krävs också pengar. Som planerna ser ut just nu ( vilket oftast ändras ) så slutar skolan den 8:e juni. Efter det blir det Umeå så länge jag känner för det. Sen Stockholm en sväng. Och sen Bosnien och lite Kroatien.
I can't wait, träffa alla vänner och festa och ha allmänt roligt. Gosh that's life.
Jag hatar skolan just nu, vill de ta död på oss kanske? Prov hit prov dit.

Men först och främst peppar jag en helg i Göteborg framöver, den 25:e och 26:e maj eller nåt sådant.
Bijelo Dugme och annat roligt hoppas jag.

                  <<  
  >>
Syster, i miss you right to hell much.

Bara för att du är min sötnos.


Kommentarer
Postat av: belmis

nej du är min sötnöt :) hihi

2007-05-10 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback