26/5 2007, Bijelo Dugme oförglömlig dag.

Här satte vi oss på första spårvagnen   vi hittade knappt...

       image73
Men tack vare att världen är full av juggar så hittade vi till slut och fortsatte förfesta utanför lokalen..
vi hade inte ätit sen frukosten förutom småsaker och de hade cevapi där.. fan vad jag grisade mig... mmm!
Vi var peppade peppade peppade!
Sen var det dags...för något så mäktigt..

image74 image75
image76 image77
image79image78image80
                 Alen                                                Bebek                                          Tifa          = Bijelo Dugme

image81

Och vi sjöng och vi sjöng.. fyfan vad kul det var. Det var otroligt mycket folk, minst 4000 säger jag. Konsrten höll på i fyra timmar, och jag höll på att svimma av.. såklart gick jag o drack vatten juste för att missa min favorit låt. Fuck.
Det var ett riktigt drag och en otrolig sammanhållning. Folk var dö trevliga och ingen slutade sjunga även när vi var ute haha. Härligt! Tack för en oförglömlig helg alla ni som var med och såklart Dugmeeee.

Nespavaj mala moja muzika dok svira..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback