Snea dickar.

Ja, alltså den där kvällen var ju speciell. Sådär lite oförglömlig.
Asså.. jag växlade i Danmark. Sug på den ni.

Iaf, nu har helgen gått och den har varit rolig & speciell.
I fredags var jag o mina två monkey brudar ute med två monkey killar. Det tog oss tre barer / ställen för att till slut hamna på världens bar. Men det var trevligt.
Förfest? Fett nice med gratis drinkar hela kvällen.
Vasa? Inte ikväll men på onsdag är ni välkomna..då har vi arton.
Teaterbaren? Tyvärr..
Deli? Nee.. plus snack om ansvar.. blö.
Världens bar? Ingen dricka men sitta, ja.

Och sen sov jag med min Josef, och hon skrek på morgonen när hon förstod att det var en annan människa i hennes säng. höhö.

Lördag kväll, fest igen. Men jag o Kam var faktiskt nyktra. Eller till en viss del iaf..
Efter det blev jag märkt för livet o Kam sprang iväg.

Kommentarer
Postat av: Josef Stalin

SUGPROPP, SUGPROPP, SUGPROPP! du är ganska läskig på morgonen faktiskt. ;)

2007-03-19 @ 14:38:30
Postat av: kamala

ditt jävla blåbärsFNASK

2007-03-21 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback