God MorgoN!

Ja då sitter man här vid datorn med frukosten efter en härlig morgon dusch. En macka och te, mm.
Och så hör jag reggaeton i bakgrunden, kan det bli bättre? Tveksamt..
Det skönaste av allt måste ändå vara att jag är själv hemma, och kan gå runt naken.
"Ibland måste man ju lufta sig."

Iaf, så har jag som ni ser tillräcklig mycket energi idag så jag t.o.m orkar skriva ett inlägg.

Det var så kul när jag gick upp imorse. Alltså jag brukar liksom ligga kvar så länge jag kan för att söndagar ska gå fortare. Men idag, var det ju dags att ställa fram klockan. Så jag gick upp tidigt, faktiskt... egentligen.

Ja men det jag vill komma fram till är att jag planerar väldigt mycket på sista tiden. Jag vill hinna med saker, jag vill träffa folk. Både folk jag känner och inte känner. Men framförallt vill jag ha roligt.
Ni som känner mig väl vet att jag har haft ett begränsat liv fram till april förra året, alltså snart ett år sedan. Då förändrades mycket. Därför vill jag ta vara på varje dag jag har.
Och under det här året har jag fakiskt hunnit med mer än vad jag själv trodde jag skulle. Och jag har haft det så fruktansvärt skoj. Jag menar.. egentligen hade det varit tillräckligt att bara träffa min mormor. Men det blev så mycket mer.. började med flytten till vackra Norrköping.. sen Bosnien under en sommar.. sen Skåne.. sen Tres o Sanna här i Nkpg.. sen Umeå och nyår.. sen Danmark.. och såklart danskar här.. och snart kommer ännu ett minne för livet.. det är så att Tyskland väntar oss, Berlin next.
Inte nog med det, jag har fullspäckat min sommar också. Fast funderar på att fara upp till Umeå en vecka istället för Hultsfred.. känns lätt mer värt. Vi får se..
Men det som är mest viktigt och stort för mig är ju vad fan jag ska ta mig till efter gymnasiet.
Det mitt folk, är en bra och svår fråga.
Men jag har i alla fall börjat någonstans. Och det ska bli spanskt.
Först ska jag nämligen göra massa skoj på sommaren, det får man bestämma efterhand. Men det som står klart är att jag måste ha cassshhh. Och därför ska jag jobba i ett halvår. Var, ej bestämt.
Sedan ska jag med de pengarna åka till Colombia eller till Spanien. Det hänger lite på dig Mari. Men det fixar vi hursomhelst. Helst vill jag såklart till Colombia. Huvudsaken är att jag får lära mig ordentlig spanska och har en oförglömlig tid. Helt enkelt.

Men det största problemet är att min familj.. som har hört så mycket om hur jag resonerar kring det här.. ibland känns det som att de inte riktigt tror att jag ska förverkliga det här.. men kära Huseinovic's
I FUCKING INTEND TO DO THIS, And fucking nothing is going to stop me.

Nu har jag sagt det.. tillbaka till nuet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att det inte är sant och att om nån tror på dig så är det vi.och så kommer det alltid vara!go for it and don't look back

2007-03-25 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback