Under ytan.

Min käft är smord och skjuter ord efter ord

Hej goddag hejsan svejsan.

Ja då gav mig en kär vän temat för idag.
Dagens ideal, vad är det egentligen? Jo det är den påhittade "perfekta" bilden av hur man ska se ut idag. Men kom igen allihopa hur seriöst är det här på en skala? Inte så värst.
Förr i tiden så var det modernt att vara blek, för att visa att man inte var ute och jobbade på fält. Utan man hade pengar för att "slippa sånt". Dessutom så skulle man vara tjock och glad för att visa att man hade pengar till mycket mat och så vidare. Men idag är det tvärtom? Ser ni inte mönstret, fattar ni inte hur jävla fuckat vårt samhälle Är?
Skärpning! Jag har alltid tänkt såhär; livet är verkligen för kort för att man ska slösa bort det eller inte ens försöka att leva ut sitt liv på bästa möjliga sätt. Och det fick jag verkligen bevisat då jag och min kära syster nästan blev träffade av en bil, okej vi blev inte träffade fysiskt.. men min hjärna blev jävligt hårt träffad.
Jag har verkligen aldrig brytt mig och kommer aldrig bry mig om vad folk tycker. Klart att jag tar åt mig av saker, och ibland blir man ju ledsen av att någon kanske inte tycker som en själv. Men i get over it pretty fast.
Livet går vidare, varför skulle jag haka upp mig? Ge mig ETT bra skäl varför jag skulle det, va.
Just det, so move on and live YOUR life as YOU want to.

"Så rädda att misslyckas att de inte längre lever."

Fuck you samhället, get out off my fucking mother fucking way.

Kommentarer
Postat av: KAMALALALALALA

du är söt men har problem, ring bris 0200 230 230 =)))))))))))))))))))))

2007-01-24 @ 19:12:50
Postat av: getrud

men korv. varseoo för temat

"Min käft är smord och skjuter ord efter ord"
"Så rädda att misslyckas att de inte längre lever."
blues, under ytan.

ja önskar att en viss person blev träffad av en bil, en gång körde dom på en älg men jävlarna överlevde.
engentligen, dåligt självförtroende är ett handikapp.. wow.. fast ja vet vem som är skyldig till allt de här.

Postat av: belmust

bra text syrran!du är duktig

2007-01-29 @ 01:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback