Three little birds.

Nu eftersom jag har så lite att göra ska jag lära er hur man raggar!
Read carefully and laugh bitchin much.

"I'm feeling a little off today. Would you like to turn me on?"

"Den enda anldeningen jag skulle sparka dig ur sängen är att jag skulle gänga dig på golvet. "

This one is ooouuff:
"Allt droger kan göra, kan jag göra med min tunga."

"Hej, jag heter [ ditt namn ]. Kom ihåg det, för de kommer du att skrika i natt."

"Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?"

"Du är så het att du får mina plastunderkläder att smälta!"

Play innocent:
"Vad sa du? Ohps.. Jag trodde att du pratade med mig."

"Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen."

(Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv)... "Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna?"

Min favorit;
"Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

"Ska vi trolla?" "Eh???" "Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du!"

Klockren:
"Är det jag som är full, eller är du verkligen så här snygg?"

(Då du går förbi någon, vänd dig om och säg) "Ursäkta mig, tog du mig just på ändan? [Nej!] Va synd.."

"Hej Morot, är du oskuld? [Nej] Bevisa de!"

Specially made for Kampala:
"Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?"
(Obs: Den måste ni köra på japanska för att den ska funka)

"Jag är lätt.. är du?"

Ni ba åh orka, men det här är ju fettkul. Hope you got a laugh out of this!



 


Kommentarer
Postat av: kamalala

HAHAHA CP!

2007-02-02 @ 21:21:54
Postat av: kamalala

så söt är han inte.. :P

2007-02-04 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback