Never again.

Idag har det varit en sliten dag. Jag sov ingenting och gick till skolan med svullna ögon. Gick upp så sent jag kunde, drog på mig mjukisbrallorna, ett linne, söndriga sockar och tofflor där detta syntes. Såg rent ut sagt förjävlig ut kan man säga. Mammas kommentar: Kolla hur du ser ut, ska du verkligen gå ut sådär?
Jag bryr mig inte, jag bryr mig inte om nåt just nu.
Men jag var ändå glad mot slutet av dagen, för jag var så stolt för att jag hade gått på mattestugan! Tänk er, jag sov ingenting men stannade ändå i skolan till fyra. Duktigt? Oh yes.
Sen har jag fått gå på stan med Belmis, som för övrigt flyttar på söndag. Spännande för min syster :)
image97 image98

Does it hurt
To know I'll never be there
Bet it sucks
To see my face everywhere
It was you
Who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew
Exactly what you would do
And don't say
You simply lost your way
She may believe you
But I never will
Never again will I hear you
Never again will I miss you
Never again will I fall to you
Never...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback