Lite om mina sommardagar, kanske.

Oj känns konstigt att skriva, var längesen.
Men jag har haft en helt underbar sommar, med familj, vänner och hela det där köret. Mest har det varit festande däremot. Fyfan, men jag är ändå inte less på det.
Mina två första veckor tillbringade jag i Umeå, min gammla norrländska stad. Här bodde jag hos Maria, min sjyssta vän. Haha, det var lite roligt att bo med både henne och hennes pojkvän i två veckor. Dygnet runt i princip. De var så snälla så. Och varje morgon vaknade de såklart tidigare än mig och när de satte sig för att kolla på tv (jag låg precis framför tv:n) så glodde de alltid på mig när jag vaknade. Kul att vakna till den synen och se de två framför sig varje morgon. Trevligt. Tack för det. Saknar er fan.
Sedan kom jag hem till Norrköping i några dagar för att sen sticka till Bosnien igen den 29:e Juni tror jag. Juste jag får inte glömma den roliga natten med dig Lume haha. Roligaste tjejen på jorden. Kvällen innan jag skulle åka satt vi och kollade på kort från bal o dylikt, rökte, drack och mest pratade i mitt rum hela natten. Sov max 2h. För att jag sedan ska sitta på buss i 30h. Usch. Svinigt kul att va med dig som vanligt, vi hade fan inte setts på länge. Come back sometime babe.
I Bosnien var jag länge. Länge. Fan vad länge. Men fan vad kul. Jag lärde känna barndomsvänner på nytt och massa annat folk. Alltid lika kul. Badade massor och blev svart, inte brun - svart. Men det gick bort fort. *gråt*
Bara det att min älskade skåning till granne kommer varje morgon och knackar på dörren trots dörrklockan gör mig glad. Och efter det går hon igen för att jag ska få äta frukost på min stekheta balkong med utsikt över floden Vrbas. Fan vad jag saknar detta, det är sommar.
Efter det kommer vi hem för att vara själva hemma en helg. Då var det fest. Vi hade lite gäster jag och min syrra. Det var trevligt.
image88image89
image93image91
image92
image94
Grattis Beccs!
Nu har ni båda tagit studenten, Bella och Beccs.
Bella flyr till Linköping och Beccs till Märsta/Sthlm.
Yeah go ahead just leave me.
Men this year, is my year. 
 Nu är vi Sp3bEuFö. Fet trea där, sista året alltså.
5 juni is the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback