Dobro jutro nikome.

Min rubrik betyder; god morgon ingen. Låter sorgligt, men ikket det är en mycket fin låt.
Vet ni vad? Jag vaknade två idag. Och då väckte mamma mig. Hon trodde att jag skulle gå söka jobb, men nej jag ska göra det imorgon. I promiiiiseee. Fast det här är ju bara som vanligt, jag brukar vänja mig vid dåliga saker när det inte är någon skola. Ändå har jag fan klarat sommaren fint, bakfull varje morgon men ändå drog jag mig upp när Emina kom och väckte mig elva tolv varje morgon.
Sen dess har jag hunnit sitta vid datorn och bränna en skiva. Massa pachanga på den, mhm. Some good shit.
Jag älskar reggaeton musik, visste du det? På senaste tiden har jag också börjat lyssna på mycket reggae bara.

Vilken soft kväll igår förresten, vattenpipa, folk och softande. That's life.

Och ikväll blir det chill med familj. Ha ha det rimmade, i am good. Iaf, det blir säsongsstart med SOPRANOS. Yippie. Godnatt, nu ska jag sova lite till. Klockan 17:42.

I like the sex with you after the parties
I wanna go over your body
I wanna stay I wanna play I wanna do it
Morena Nena Mama Chica Baby move it
Be your Lover be your friend be your cheater
She the one, I got to see him
Costa Rica, la havana, puerto rico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback