Dissapointment.

Jag blir fan riktigt arg, jag vet inte what to do. Så jävla besviken på dig. Kass, kass stil.

Tam, du har så jävla rätt. Du får mig verkligen alltid att må bra och skita i att tänka på allt på allvar.
Satt på Coffe House med min vän alltså i nån timme och bara drev om livet. Skratta åt allt, bäst ju.
Dessutom hittade jag världens finaste skor, som jag ska köpa en dag i framtiden. Då jag har cashen haha.

image96

Sen säger jag +++++++ för hög midja. Kolla bara så jävla hett det ser ut. Och framförallt trivs jag i de där kläderna speciellt! Älskar bara örhängena, som är mammas.



What if I had a thing on the side, made you cry?
Would the rules change up or would they still apply?
If I played you like a toy?


Kommentarer
Postat av: Sanna (vintersvala)

Iiiiiiih ARijana du anar inte hur mycket jag saknar dig! speciellt nu när jag läser om ditt liv o inser att.. ja, du bor inte här. du är underbart bra, bästaste du!
kläderna är skitsnygga och örhängena att dö för.
all kärlek till dig, kramar Sanna

2007-09-14 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback