Big girls don't cry.

Fan vilken bra bok vi fick på tyskan igår, på tyska alltså. Den är sorglig, men så jävla bra. Handlar om en tjej som växer upp i Berlin, hennes farsa slår henne, mamman hittar en ny pojkvän och tjejen börjar med droger.
Ibland funderar jag.. tänk om jag hade ett sådant liv. Skulle jag inte vilja. Men man väljer väl inte sina liv. Det känns faktiskt som att de är förutbestämda. Jag tror verkligen att det finns en mening med allt.
Nu blir jag sådär filosofisk klockan 22:08 på kvällen.

Jag såg just klart What about Brian. Bra serie där.
Fan också, imorgon blir det en lång dag. Och i slutet måste jag också stanna kvar för att gå till matte fucking stugan. Bajs bajs bajsa. Fan att man fick ig. Fan vad många fan jag har använt nu.
Åh herregud vad trött jag är, tror inte jag pallar stanna uppe ikväll och se på Sex and the City. Hur kul det än är.

Don't you care about me anymore?
I don't think so.

Kommentarer
Postat av: B

puss min älskade syster..

2007-08-30 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback