Påsklov typ.

Hejsvejs, asså fan vad duktig jag känner mig.. jag skrev igår, och nu sitter jag här igen. Woho.
Fast jag vet inte om det är för att komma ifrån mina kusiner eller om det bara verkligen är jag som är duktig? Hm.

Nu har vi varit på badhuset idag, och såklart var det första jag gjorde när jag kom in... SLÅ MIG. Aha, typiskt eller Vad?.. Aja, där gick jag blödandes uppför trappan o slog rekord i rutschbanan.. kanske blodet hjälpte farten? Uhhh..
Iaf så hade vi det väldigt trevligt.
Efter det hemåt o slagga en stund för att bli påhoppad och sen ut o spela lite badminton. Fan vad aktiv man blir när man har små folk omkring sig, önskar bara jag hade lika mycket energi.

Jag ba sitter här o kommer med positiva saker med små folk, men ni vet ju själva att de kan vara a pain in the ass. Men mina kusiner jag älskar de väldigt mycket. Och kärleken står ut med mycket.

Tack tack, nu ska jag äta äta äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback