Den riktigt Arga Anna.

Asså det har varit en väldigt väldigt konstig dag, fylld av diskussioner på alla håll inom familjen.
Alla är typ påtända eller nåt. And it is Not funny at all.

Seriöst.. nu har de som vanligt försökt övertala mig att Inte åka till Colombia.
Och pappas ord är nu: Över min döda kropp.
Asså det roliga är att han inte fattar att jag bara får ännu mer motivation till att följa min egen envisa vilja när han håller på så. Förresten så ska ni inte ta honom på ett så stort allvar, jag är mer seriös än vad man kan kalla honom.

Iaf, nu har vi suttit o diskuterat en sådan sak som demokrati. Aboooooooow! Jag vet såna diskussioner tar ALDRIG slut men ändå. De lyckades iaf göra mig så pass förbannad så att jag fick tårar i ögonen.
Jag blir så arg, man ska inte hålla käften så är det bara.
Oavsett hur mycket stryk jag får för det kommer jag inte göra det. Punkt slut.
Fuck off bitch cause you wont shut me up, i got a big and stubern mouth.

A nu är det meningen att jag ska citera men jag kommer inte på hela citatet så punkt punkt punkt o sen kommer:

...jag skulle dö för att du ska få säga det."

Kommentarer
Postat av: belmis

hihi du är söt.och kämpa för det du tror på.alltid!

2007-04-10 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback