Softande.

Tänk att ett personligt meddelande på msn har fått mig till att bada så mycket ..
"Bad - onani för själen"
Idag valde jag att tända lite ljus också. Riktigt myyysigt var det asså.. ah. Kanske lite för mysigt.. jag råkade desvärre somna.. så kommer mami ; "Arijaaanaaa, lever du!?"
Jag hoppar upp o ba Hmm! Sen bad jag henne tända igen o väckte mig själv till liv genom en kalldusch.
Det behövdes nog..

Hursomhelst längtar jag fruktansvärt till vår Danmarks resa.
Fan vad kul vi ska ha, Sp2bEUFÖ.
Hoppas fortfarande att det finns klubbar med manliga strippor..

Så länge får jag nöja mig med skåne. Vilket inte heller kan bli bättre.
Nåt som kan bli bättre är att en dag då Arga-Anna skulle välja att börja plugga på riktigt..poppar upp!

You Pump it and I Smack that!


Kommentarer
Postat av: barbamamma

meh, korv.
danmark? näär? :)
dudududud, jag gissar att det är du som är "menshatare" och "norrköping", kommentarerna på min snygga blogg! ;D
haha, det här borde bli nästa "apberget" eller inte..

Postat av: kamalala

bra att du badar överhuvudtaget!

2006-12-03 @ 17:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback