Plugg

Undrar verkligen varför jag har så sjukt svårt för att sitta stilla och plugga egentligen?
Om jag ens ska kunna bläddra igenom en sida, så måste jag ha ätit en godis eller kaka medan. Annars skulle det inte funka. Detta då jag har prov såklart, sådär en dag innan eller nåt.
Jag brukar tänka typ; amen om vi säger att jag dör imorgon, då hade jag ju inte velat ha suttit och pluggat min sista dag i livet? Jag har börjat klura på om det här håller i längden..
Det gör nog inte det, men jag menar ändå att vi inte ska tillbringa så mycket av vårt liv i en skolbänk. Jag tycker verkligen inte det, hur mycket dumt man än lär sig.
Kan man inte göra detta mer praktiskt, roligare..

Godnatt världen, så fort skolan är slut.. I'm coming!

Kommentarer
Postat av: kamalala

duktig arga-anna, skriver inte för långt den här gången :P.

2006-11-20 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback