Pain

Det här är helt sanslöst varenda jävla gång.
Men det värsta är ändå när det kommer mitt på dagen.. när man inte är hemma..
Det där som besöker oss tjejer en gång i månaden ni vet?
--> Mensvärk

Vissa får det sent, vissa har inte ont o bla bla. Men för min del är det som att föda ett barn per månad.
Yeah that's exacly what it's like. Idag fick jag gå hem på lunchen, efter att ha legat en matte lektion ute på skolbänken, för jag kunde inte röra mig ur fläcken.
Det värsta är ändå att man tvekar på om man kommer kunna gå de 500 meter hem. Utan att liksom dö på vägen. Som jag i princip gjort många gånger. Typ lagt mig ute någonstans, för jag kunde inte fortsätta.
Okej nu ska jag sluta plåga er. Men killar, it's more than just a little pain.
It's a fucking pain in the ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback